Nu j*vlar!

0kommentarer

Jag lyckades ta mig ut på en 6 km promenad i måndags, men mycket mer än så blev det inte, om man inte räknar städning :P Var fortfarande lite smådålig fram till i fredags, men nu mår jag helt bra igen!
 
Ett av mina mål med min träning är att se och givetvis känna resultatet och därför har jag både vägt och mätt mig nu inför starten. Anledningen till att jag har mätt mig är för att muskler väger mer än fett och man kan inte enbart gå på hur mycket man går ned/upp. Min vikt och mina mått nu:
Vikt - 63,5 kg
Mage - 93 cm
Midja - 79 cm 
 
Har även satt upp några mål med min träning.
Kortsiktiga
- Försöka träna hårdträning regelbundet, minst 3 ggr/vecka
- Gå morgonpromenader så ofta jag hinner
- Äta mer grönsaker
 
Långsiktigia
- Må bättre och känna mig starkare
- Känna mig mer bekväm med mig själv
- Se träning som en naturlig del av vardagen
- Klara av att springa en mil
 
Så, nu är det bara att sätta igång med mitt nya liv! :D

Kommentera

Publiceras ej