Dans och vitaminboost

0kommentarer

Startade min morgon med dans i "passlokalen" på NC. Körde igenom några av låtarna från kursen i modern dans och sen blev det ganska mycket streching. Hade lite ont i halsen igårkväll, men det gick över efter en kopp te. Trots det vill jag inte ta ut mig för mycket så att jag blir sjuk, därför passade dansen så bra :)
 
Dans i en halvt upplyst sal är en riktigt bra start på dagen! Ser för övrigt ut som att jag har riktigt 
vältränade armar, är dock bara ljuset :P Men snart så!
 
Efter träningen gjorde jag en supergod frukost med massa frukt och bär för att ge kroppen en riktig vitaminboost så att halsonten håller sig borta! Blev kvarg med hallon, blåbär och min müslimix som består av pumpafrön, solrosfrön, linfrö och hackade valnötter. Två små hembakade linfröbullar med sallad, leverpastej och gurka. En kiwi och en stor kopp Chai-te på det så är jag fit for fight idag :)
 
Fick idén om att lägga kvargen och bären i en fin skål av min syster Gabriella.
Blir mycket trevligare matupplevelse då!
 

Kommentera

Publiceras ej