Mina inspirationskällor

0kommentarer

Älskar den här idén! Att länka till fem bloggare som man har som inpirationskällor. Detta härliga initiativ togs av Sofy och jag ska givetvis haka på! Here we go!
Gabriella - helt fantastisk bloggare som även råkar vara min syster! Inspireras av hur hon har tagit tag i sin kost och börjat äta utifrån förutsättningarna som hennes mage har bestämt. Superfina bilder, goda recept, rolig läsning och väldigt kul att veta vad som händer i hennes vardag :)
 
Fia - den här tjejen är helt fantastisk! Genom att skriva om sin utbrändhet visar hon att det inte är något fel med att vara mänsklig och det är definitvit inget som man ska skämmas över. Hon kämpar på varje dag och har en sund syn på träning, kost, hälsa och livsstil som verkligen tilltalar mig!
 
Josefin - helt fantastiska bilder och massvis med matinspiration. Är inte gravis själv men tycker att det är väldigt häftigt att läsa om hennes graviditetsträning och att man faktiskt kan träna som gravid. Kommer ju aldrig kunna ha en ursäkt att inte gå till gymmet längre, när hon som bär på en extra person lyckas ta sig dit utan problem! ;)
 
Sara - en riktigt härlig blogg som förespråkar träningsglädje. Att det är känslan som träningen ger dig det absolut viktigaste. Det är så jag vill känna för träningen och därför är det så härligt att kunna läsa och inspireras av henne!
 
Erin - det här är inte någon träningsblogg, men den är ändå helt fantastisk! Älskar färgerna, illustrationerna, de härliga råvarorna, bilderna på maten, ja hela atmosfären! Kan ju inte påstå att jag ens vågat försöka mig på någon av maträtterna (..än), men jag önskar att jag kan göra det en dag. Skulle vilja bli sådär duktig som hon är och kunna skapa mat som inte bara är god utan även vacker att se på. Det är mitt mål och den här bloggen är inspirationen!

Kommentera

Publiceras ej