Onsdagsmorgon

0kommentarer

Började på ett nytt jobb för en vecka sedan och därför har jag inte haft så mycket fokus på träningen. Målet har varit att lära mig så mycket som möjligt på jobbet och när jag kommit hem har huvudet varit så sprängfullt med nya info så jag har däckat på soffan varje dag :P Hann visserligen med en löptur på 44 minuter i torsdagsmorse, vilket är bättre än inget alls! Nu när jag har landat lite kommer jag lägga mer fokus på träningen :)

Idag börjar jag inte jobba förens klockan 15 så jag har haft en lugn morgon med smarrig frukost framför senaste avsnittet av Korrespondenterna som handlade om socker och sockerberoende. Riktigt intressant program som jag ska ta fasta på! Lite senare idag blir det Bodylicious-styrketräning, var länge sedan så ska bli skönt :)

Kommentera

Publiceras ej