Önskelista

1kommentarer

Finns så mycket jag skulle vilja ha för att förbättra och underlätta träningen och mätningen av resultaten. Här kommer önskelistan som jag har just nu:
 
* Pulsklocka
* Nya träningsskor (min syster har förbjudit mig att använda de jag har just nu då de är 5 år gamla...)
* Handskar till styrketräningen
* Nya träningskläder.. eller egentligen fler då jag får tvätta stup i kvarten för att ha något rent att ta på mig
* En träningskompis ;)
* En träningsdagbok
* PT
* Bättre matvanor (är på god väg!!)
 
Började skriva detta inlägg för ungefär en vecka sedan, men han inte klart. Under tiden som har gått har jag, som ni ser, hunnit skaffa mig några av mina små önskesaker :) 
 
 Mina nya älsklingar!
 

1 kommentarer

fruwidlund

29 Apr 2013 11:33

Såna som jag har ju!! :D De är skitbra!

Svar: Jag vet, såg det när jag var inne på din blogg sist :D Älskar dem!
minsparkibaken.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej