Rygg, triceps, axlar och bröst

0kommentarer

Precis hemkommen från ett pass på gymmet. Körde dag 2 på mitt styrketräningsschema och det gick faktiskt riktigt bra! Har varit väldigt dålig på att köra styrketräning senaste månaderna, dels för att jag har varit för lat för att ta mig till mitt gamla gym samt att jag tycker att det är fruktansvärt tråkigt att gymma själv. Har ännu inte hittat någon träningskompis, däremot har jag ju bytt till en gym som ligger närmare :) Så nu ska jag sätta lite fart på fläsket flera gånger i veckan! 
 
Dagens träning - rygg, triceps, axlar och bröst

Latsdrag 10x3 - 15-20-20 kg
Rodd i maskin 10x3 - 15 kg
 
Triceps fria vikter 10x3 - 3 kg
Triceps i maskin 10x3 - block 3
 
Fjärilslyft 10x3 - 3 kg
Axelpress 10x3 - 2 kg
Axlar 90° 8x3 - 3-2-2 kg
 
Bröst i maskin 10x3 - block 2
 
Har inte riktigt koll på hur många kilo det är på alla maskiner då det inte står vad varje block väger, får kolla upp det nästa gång receptionen på gymmet är bemanad. 
 
 
 
Blev naturell kvarg blandad med vaniljlättyoghurt, äpplebitar, hackade valnötter och lite kanel efter träningen, hur gott som helst!!

Kommentera

Publiceras ej