Vrickad fot och PT

0kommentarer

Har varit lite tyst här en stund, beror mest på att jag lyckades vricka min fot när jag körde Bodystep i måndags och det fick mig att småhata träning ett litet tag! Men nu mår foten lite bättre och jag inser att det är väl egentligen mitt eget fel som tar i för mycket när jag inte har kört step på över ett år och därför inte har stenkoll på tekniken, men sån är jag, tar i fast jag kanske inte borde och så kan det i värsta fall resultera i bland annat vrickade fötter... ;P Så jag har tagit det lugnt nu och endast belastat foten när jag har varit på jobbet, så tills imorgon hoppas jag att den ska vara bra för då ska jag ha mitt första träningspass med min PT! Nämnde här att jag har lite framtidsplaner och dessa var att få proffessionell hjälp att komma igång med träningen utifrån mina egna begränsningar (ryggont och knäproblem) och skapa en livsstil som håller för alltid :) Så jag gjorde slag i saken och har bokat in mig på totalt 10 träningspass samt ett första och ett avslutande möte, ska bli så spännande! Var och mätte mig i måndags, fick lite tips på hur jag ska tänka när det gäller kosten (äta mindre bröd och kakor = får inte baka lika mycket godsaker till mig själv, bara till andra!) och satte även upp mål. Är verkligen supertaggad och längtar tills imorgonbitti :D
 

Kommentera

Publiceras ej