Bodylicious

0kommentarer

Har en riktigt bra kost- och träningsbok hemma som heter Bodylicious, skriven av Sofi Fahrman och Julia Fors. Jag var ganska skeptisk när jag såg den, men började bläddra lite och blev helt hooked! Köpte med den hem och hade läst igenom hela efter två dagar. Den innehåller väldigt mycket bra information om hur och vad man bör äta. Dessutom har de med färdiga träningspass samt bilder och text som förklarar hur varje övning genomförs. Och det bästa av allt är att man kan utföra dem hemma, alltså behöver jag inte ta mig iväg till gymmet varje gång! Superskönt för lata mig ;) Körde ett av de passen igår och blev helt slut, på ett väldigt härligt sätt :)
 
Rumpa & Mage
 
Sumokick - 24 reps
Omvänd lungekick - 24 reps
x3
 
Knäböj med upphopp - 12 reps
Bergsklättraren - 12 reps
x3
 
Split spuat - 24 reps
Tåplie-utfall - 12 reps
Bootypress - 24 reps
Saxen - 25 reps
Plankan - 30 sek
Sidoplankan - 40 sek/sida
Hälarna till himlen - 25 reps
Fällkniven - 6 reps
 

Kommentera

Publiceras ej