Pre-workout

0kommentarer

Jag kan definitvit inte träna när jag är för hungrig. Lite småsug i magen klarar jag av, men om jag är riktigt hungrig när jag börjar träna brukar jag aldrig ta mig igenom ett helt pass. Därför försöker jag se till att jag får i mig lagom mycket energi innan jag kör ett pass. Eftersom jag inte har börjat köpa något proteinpulver till mig själv än så brukar jag istället göra ett lättare mellanmål baserat på yoghurt eller kvarg och med lite frukt till, fungerar perfekt för mig! Dock får det inte bli en för stor portion för då får jag håll istället :P Idag står ett styrkepass från Bodylicious på schemat och då brukar det inte vara några problem att äta ganska tätt innan. Värre är det när jag kör kondiotion, då är det 3 timmar innan som gäller! 
 
 
 
Idag blev det vaniljyoghurt med mango, hallon och lite kokosflingor.

Kommentera

Publiceras ej