Snart tillbaka

1kommentarer

Fy för att bli sjuk och tappa sina rutiner! Hamnade på sjukan förra veckan så nu har det varit väldigt lugnt i ett par dagar, men tänkte att imorgon kör jag igång igen, fast med lagom tempo:) Har insett hur viktigt det är att lyssna på sin kropp och inte pressa den över maxgränsen. Nu var det visserligen inte anledningen att jag åkte in träningsrelaterad, men oavsett om det är musklerna som skriker av smärta, en rygg som känns som att den ska gå av, en mage som värker eller en stukad fot så ska man alltid lyssna på kroppen för annars blir det ändå fel i slutändan! Så nu när jag vilat ordentligt i ett par dagar är jag redo för nya utmaningar :)
 
Veckans träningsschema!
 
Onsdag - Promenad och styrka
Torsdag - Modern dans!! (Anmälde mig igår och ser så fram emot det!)
Fredag - Promenad och eventuellt Dansaerobic
Lördag - Vilodag 
Söndag - Långpromenad med en god vän :)
 

1 kommentarer

Madde

22 Jan 2013 20:35

Kör hårt och krya på dig !!

Svar: Tack vännen!
minsparkibaken.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej