Ben & rumpa

0kommentarer

Började dagen med en skål havregrynsgröt och ett härligt benpass på gymmet. Har haft träningsvila ett par dagar, dels för att jag jobbat väldigt mycket men även för att jag helt enkelt inte har orkat. Kroppen har känts slö, trött och sliten. Så istället för att slita ut den ännu mer har jag istället tagit det lugnt och promenerat mycket istället. Har ett nytt intresses, geocaching, som passar väldigt bra att kombinera med just promenader. I måndagskväll tog jag bussen hem till ett par vänner och sedan gick jag en lång omväg hem, lyckats hitta två cachar :) 
Idag kände jag dock att jag var riktigt sugen på att träna och trots att jag fortfarande känner mig lite trött så var det inte så pass trött att jag inte orkade ta mig iväg till gymmet. Riktigt skönt att ha kommit igång igen!
 
Ben & rumpa
 
20 minuter uppvärmning

Knäböj 8x3 - 30 kg
Utfall 8x3 - 7 kg i varje hand
Marklyft 8x3 - 30 kg
Plankan med spark 12x3
Leg extensions 8x3 - läge 3 (glömde kolla hur mycket det är i kg)
Stående vadpress 8x3 - 10 kg i varje hand
 
Brukar göra en övning för benhinnorna också, kände dock av dem idag och då får jag absolut inte köra den övningen enligt min PT. Så det var bäst att lyda och inte göra saken värre. La lite extra tid på stretchingen istället :)
 
Post-workout-mellis. Kvarg och yoghurt med proteinpulver (vanlikjsmak), mango, blåbär, hasselnötter,
och kokosflingor. Ett ägg och en kopp jordgubb- och fläderte. Mums!
 
 
 
30 dagar, Inget vetemjöl och socker, Kost, Mellis, Promenad, Proteinpulver, Träning, Återhämning, ägg,

Kommentera

Publiceras ej