Gårdagens träning - TRX

0kommentarer

Kände för att testa något nytt igår och inte bara köra på med mitt vanliga gymprogram. I mage/stretchning-rummet hänger ett TRX-band som jag endast har använt till att stretcha ryggen. Så jag tänkte att jag testar att köra övningar med den. På väggen jämte sitter två planscher med övningar, en som är för nybörjare och en advanced. Jag bestämde mig för att välja den för nybörjare! Riktigt skönt träningspass och härligt att bara använda kroppstyngden som vikt :)
 
TRX
Back row 12x3
Chest press 8x3
Backfly 8x3
Bicepscurl 8x3
Balance lunge 8x3
Side lunge 8x3
Hamstring curl 8x3
Hip press 8x3
Plank 20s-30s-30s
Resisted leg raise 8x3
Overhead back extension 8x3
Hip drop 8x3
 
Slänge även in min sjukgymnastik, den gör jag dock inte med TRX-banden!
 
 
Såhär ser jag väl ut om typ två veckor kanske ;)
 

Kommentera

Publiceras ej