Jobb, jobb och mera jobb

0kommentarer

Jobbar galet mycket just nu, först fem dagar i rad, en dag ledigt och sedan sju dagar i rad. Är inne på dag nummer fem i period två, så efter idag är det bara två dagar kvar innan jag är ledig igen. En dag iaf, sen två dagar jobb och sedan en helg helg ledigt, vilket kommer bli helt underbart. Ja som ni förstår så är det mycket jobb..
 
Tyvärr har det inneburit att träningen har blivit lite lidande de senaste dagarna. Körde ett bröst, axlar och triceps-pass i gymmet i torsdags och så har jag och M geocachat runt en sjö, så det blev ca 6 km promenad. Men utöver det har det varit ganska lite på tränongsfronten och även här på bloggfronten. Dels för att jag inte har så mycket att skriva om, dels för att jag är så trött och bara känner att jag vill komma ikapp med allt hemma och samtidigt ta det lugnt när jag väl är ledig. Tror dock att det är bra att ta sådana perioder ibland, där man gör precis det man känner för så att man inte sliter ut sig för mycket. Men nu känner jag att jag har haft min sådan period och nu är jag riktigt taggad på att gå och träna :D Så imorgon blir det både styrka och kondition innan jobbet!
 

Kommentera

Publiceras ej