Sambotid <3

0kommentarer

Första dagen på månadens mål och det har gått sådär.. Jag har inte hunnit med sjukgymnastiken än (tar den ikväll/natt när jag kommit hem från jobbet) och det fick bli en glass på kvällen eftersom det var kaos i restaurangen och min mat inte var prioriterad (helt förståeligt!) och jag hade helt missat att ta med mellanmål. Så i valet av godis/snacks och glass fick det bli en glass eftersom jag inte får äta godis/snacks. Alltså, en lite halvdålig start på det hela, men hellre att jag tar en glass än att jag inte klarar av att göra mitt jobb! 
 
Idag har det gått bättre. Har inte blivit någon träning istället har jag prioriterat att umgås med min kära sambo nu när jag har en ledig dag och han har blivit nästan frisk efter en veckas riktigt jobbig förkylning, min stackare! Är så konstigt att vi bor tillsammans, men det ibland känns som att vi inte umgås och hittar på saker. Dels för att jag jobbar konstiga tider, försöker få in träning och ska hinna med alla andra måsten. Att han har varit borta mån-tors de senaste tio veckorna har inte gjort saken bättre :P Men idag har jag prioriterat tid med honom och vi tagit en sväng på A6 och Ikea, åkt upp till Tabergs topp och tittat på utsikten och fikat lite, geocachat på vägen hem (bästa cachen jag sett hittils!), lagat mat tillsammans, tittat på en film och bara myst <3 En genombra dag helt enkelt! 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej