Äntligen!

0kommentarer

Äntligen kan jag blogga igen! Har varit bortrest hela midsommarhelgen till en ö med fullständigt värdelös täckning, så att blogga har jag inte ens försökt mig på.. Min midsommar har iaf varit superhärlig och fylld med guldbröllopsfirande, båtturer, massvis med god mat, umgänge med hela tjocka släkten, löptur längs med vattnet, fika med vänner i Fiskebäckskil, och så har jag hunnit läsa Dan Browns senaste bok Inferno. Fullt upp helt enkelt, men ändå har jag kunnat ta det lugnt och njuta av att vara ledig :) Väntar på träningsbilder från helgen, så det kommer ett till inlägg om det senare. Slänger upp en midsommarbild istället :)
 
Hade en fantastisk helg med både sol och regn, och massa jordgubbstårta :D
Älskar för övrigt mina röda gummistövlar ;)
 
 
Tänkte även passa på att skriva om ben & rumpa träningen som jag körde i onsdags, here it comes!
 
Ben & rumpa

Knäböj 8x3 - 30 kg
Utfallsteg 8x3/ben - 7 kg i varje hand
Marklyft 3x8 - 30 kg
Plankan med spark 12x3
Leg extenstion 8x3 - motstånd 3 (vet ej hur mycket det är, får kolla upp nästa gång)
Stående vadpress på vikt 8x3 - 10 kg i varje hand
Benpress för benhinnorna 8x3 - 110 kg
 
Var ett riktigt härligt pass och jag fick sådan träningsvärk efteråt, skönt att känna att man lever men jobbigt när man knappt kan gå ;)
 

Kommentera

Publiceras ej