Dagens träningspass

0kommentarer

Körde gym idag också, men funderar på att lägga till en lång powerwalk ikväll. Idag låg fokus på rygg, mage och biceps. Det är så härligt att känna att jag har blivit starkare från det att jag startade hos min PT fram tills nu. Det var ett av mina viktigaste mål, att just känna mig starkare och att orka mera, och det har jag ju nått :D 
 
Rygg, mage och biceps
 
Latsdrag 8x3 - 20 kg
Sittande rodd 8x3 - 20 kg
Pullover på bänk 8x3 - 5 kg
Rodd med skivstång 8x3 - 20 kg
Rygglyft 8x3
Bicepscurl med stång 8x3 - 10 kg
Reversed curl 12x3 (min favorit magövning <3)
Russian twists med medicinboll 10x3 - 4 kg
 

Resten av dagen ska jag ägna åt bakning, matlagning och att umgås med min kompis och hennes supersöta bebis :)
 
Passar mig just nu. Jag är stolt över målen
jag nått, men jag vet att jag kan 
komma ännu längre!

Kommentera

Publiceras ej