Fortfarande sjuk.. :(

0kommentarer

Är fortfarande sjuk och har tillochmed behövt sjukanmäla mig från jobbet idag, något som jag hatar att göra. Jag är en sådan typ av person som alltid ställer upp, som vill vara duktig och klara av saker. Men nu fick kroppen nog, den orkade inte mer och jag var tvungen att lyssna. Så jag har legat på soffan hela dagen och tittat på film samtidigt som min sambo har servat mig med te och mörk choklad, han är bäst <3 Har som plan att gå till jobbet imorgon, börjar inte förens klockan 15 så jag har en halv dag till på mig att vila. Träning kommer det dock inte bli på några dagar, mest för att jag inte vill ge kroppen ännu mer att arbeta med. För när man tränar bryter man ner kroppen och då behövs det energi för att bygga upp den, då tas energi från att göra mig frisk istället. Ett misstag som jag har gjort flera gånger tidigare och som jag inte kommer göra den här gången! För det resulterar bara i att jag blir sjuk igen och då tar det ännu längre tid innan jag får träna. Så just nu vilar jag mig i form och siktar på att kunna träna fram emot helgen eller början på veckan därefter. Allt för att inte sjukna till igen. Kommer satsa på kortare promenader för att hålla igång kroppen under veckan som kommer, men jag kommer enbart göra det jag orkar. Tyckte att det var jobbigt att bara gå ned för trappen till bilen idag, inte ett bra tecken, så det får bli en lugn start. Nu ska jag äta lite och sen är det dags för film nummer fyra för idag. Återkommer på bloggen när jag har frisknat till och har lite roligare saker att skriva om :)
 
Har tittat på Gladiator idag och jag älskar den! Vet att jag ligger sisådär 13 år efter, 
men bättre sent än aldrig ;) 

Kommentera

Publiceras ej