Gårdagen

0kommentarer

Hade en långfrukost med syrran igår. Hon skickade ett sms i söndagskväll och undrade om hon fick sova över, självklart sa jag och min sambo. Var alldeles för länge sedan vi träffades, så det var härligt att chatcha up lite :) Satt och pratade halva natten kändes det som och på måndagsmorgonen blev det alltså en mysig långfrukost!
 
 
När hon begav sig hemåt, begav jag mig till A6 för att köpa handskar till styrketräningen (bild på mina nya älsklingar kommer..), sen blev det en vända på gymmet (se nedan) :)
 
Bröst, axlar och triceps
 
Bänkpress i smithmaskin 8x3 - 20 kg
Sittande axelpress 8x3 - 5 kg
Liggande flies 8x3 - 4 kg
Upright rows 8x3 - 15 kg
Triceps kickbacks 8x3 - 8 kg
Triceps pulldowns 8x3 - 10-12,5-12,5
 
Träningsschemat har jag fått av min PT och jag är hur nöjd som helst med det! Hon har delat upp hela kroppen på tre dagar, vilket gör att man kan fokusera mera samtidigt som passen blir lagom långa. Passar perfekt för mig som vissa dagar knappt hinner med att andas :P

Kommentera

Publiceras ej