Midsommarträning

0kommentarer

Blev lite extra mycket vila under midsommarhelgen eftersom det var fullt upp med andra roliga aktiviteter. Dock hann vi med en löprunda och lite plankan. Det var fruwidlund (min syster) som bestämde vilken typ av löpningen det skulle bli, då hon har ett PT-schema som hon har fått av Emma Barremyr och som hon skulle följa. Det blev 10 minuters gång som uppvärmning, därefter 4 minuter jogg och 2 minuter gång, allt detta (utom uppvärmningen ;) ) gånger 6. Sedan nedvarvning i form av promenad tillbaka till hotellet. Totalt 24 minuter jogg och ca 35 minuter promenad. Efter det plankade vi lite på bryggan. Tror jag fick ihop typ 2 minuter :P Härligt träningspass!
 
Syrran och jag har likadana skor :)
Känner mig stark inför löpningen ;)
Svettiga och glada efter genomfört träningspass! Jag, min sambo, Gabriella (syster) och hennes man :)
Vi slängde in lite plankan också!
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej