Rygg, mage och biceps

0kommentarer

Blev ingen löpning igår på grund av vädret. Och ja, jag vet att det inte finns något dåligt väder, bara dåliga kläder. Men jag kände verkligen inte för att ge mig ut i spöregn, mestadels för att jag fortfarande är lite orolig för att bli sjuk igen. När min kropp just nu måste kämpa mot små pollenpartiklar som gör mig både trött och snuvig tycker jag att det är dumt att låta den jobba mot kyla också! Så det blev en vända på gymmet istället :) Brukar inte gå dit så sent på kvällen, så det var lite kö till redskapen emellanåt, men det gjorde inte så mycket då jag tycker om att se hur andras teknik är, man lär sig mycket på det!
 
Rygg, mage och biceps
 
Latsdrag 8x3 - 22,5 kg
Sittande rodd 8x3 - 22,5 kg
Pullover på bänk 8x3 - 5-5-6 kg
Rodd med stång 8x3 - 22,5 kg
Rygglyft 8x3
Bicepscurl med hantlar 8x3 - 8 kg
Biceps i maskin 8x3 - 10 kg
Reversed curls 12x3
Russian twists 10x3 - 5 kg
Plankan (15 s vanlig, 15 s sida, 15 s vanlig, 15 s sida, 15 s vanlig) x3
 
Känns riktigt skönt i magen och biceps så här en dag senare. Riktigt härligt att veta att musklerna får jobba ordentligt!
 
 

Kommentera

Publiceras ej