Ta-hand-om-mig-själv-kväll!

0kommentarer

Hade egentligen tänkte träna efter jobbet, men efter en intensiv midsommarhelg och tre arbetsdagar direkt efter hemkomsten från kusten så kände jag för att bara vara. Så jag har haft en mysig ta-hand-om-mig-själv-kväll :) Åkte förbi Maxi och storhandlade (tycker faktiskt att det är kul att handla, så kändes inte som ett måste... fast det var det :P), packade upp efter helgen, städade iordning lite (vill helst ha ordning och reda här hemma, lyckas dock inte så ofta..), lagade lite kvällsmat och så har jag tittat på en film och 2 avsnitt av Walking Dead. Verkligen min typ av lediga kväll. Väldigt skönt och välbehövligt! Fixade lite efterrätt bestående av jordgubbar och smält mörk choklad med havssalt, mums <3 Har även betalat bokningsavgiften för en resa som jag och M ska göra i vinter, så härligt att ha sol och värme att se fram emot när rusket och regnet har anlänt. Längtar!
 
Orkade inte göra en ny bild så fick bli 150-dagarsbilden :) Ser det inte helt fantastiskt ut?
 

Kommentera

Publiceras ej