Tisdag

0kommentarer

Ojojoj, vad jag har varit dålig på att uppdatera på sistone! Vet inte riktigt vad det beror på eftersom jag har tränat mer under de senaste veckorna än vad jag har gjort på väldigt länge... Men nu börjar det klia lite i fingrarna igen, jag känner att jag vill skriva, att jag vill dela med mig och att jag har saker som jag är stolt över :)
 
Under de gågna veckorna har jag hunnit med ett Vårrus, flera träningspass med min PT där vi kört mycket funktionell träning, men även ett par gånger i gymmet där fokus har legat på ren styrketräning (me like!). Jag har jobbat väldigt mycket, umgåtts med goda vänner, varit på flera födelsedagsfiranden, en möhippa, ett bröllop och bara varit! Skönt med sådana härliga perioder :)
 
 
PT-träning, kör plankan med spark
Superglad tjej efter ett genomfört Vårrus, fick tiden 30.41 minuter!
Älskar frukost <3
 
Har avslutat min PT-period och gjorde slutmätningen i torsdags. Visste att jag inte skulle nå hela vägen till mina mål (som jag redan efter någon vecak insåg var för höga för mig att klara på bara fem veckor), men jag kämpade på och tänkte att jag ska försöka komma så nära som möjligt iaf! 
 
Här är mina resultat (alltså vad jag har minskat i cm eller %):
Bröst - 2,90 cm
Midja - 3,20 cm
Höft - 1,20 cm
Lår - 0,50 cm
Överarm - 0 cm
 
Kroppsvikt - 0,5 kg
Fettprocent - 3,70%
 
Är supernöjd, speciellt att det givit så mycket resultat runt midjan som faktiskt är den delen jag är minst nöjd med på min kropp. Det märks även att jag har byggt muskler eftersom kroppsvikten ligger på nästan samma medan jag har gått ned i fett. Och som de flesta av oss vet så väger muskler mer än fett, så det är inte vågen vi ska gå efter. Är som sagt väldigt nöjd och har bestämt mig för att göra en mätningen fram emot slutet på sommaren för att se hur jag ha förändrat mig då! Så nu ska jag sätta mig ned och fundera ut lite nya mål som jag har fram tills dess så jag vet vad jag ska sträva mot :)

Kommentera

Publiceras ej